logo

logo

viernes, 12 de agosto de 2016

harry potter i la pedra filosofal

Harry Potter i la pedra filosofal
Resum: Harry Potter ès orfe i viu en unes condicions molt dolentes a casa d'uns tiets despietats.
Quan va veure que tenia dots de bruixot va ser convidat a estudiar en una escola de màgia i bruixeria.
Allà a més d'aprendre l'ofici haurà de lluitar amb Voldemort que encarna les forçes del mal i defensar la joia de l'escola, una pedra filosofal que sembla que més d'un la vol trobar.
l'Escriu:J.K Rowling

El club de les vambes vermelles 3: Tot per un somni

Es possible que el club arribi a la seva fi? O la Laia,la Frida i l'Eva i la Marta aconseguiran solucionar els seus problemes i tornar-se unir de nou?Que ha passat al campament d'estiu? Després de Cadis(platja,classes,nois)...El club de les vambes vermelles sembla arribar a la seva fi.La Laia,la Frida,la Marta i l'Eva en prou feines parlen cap està disposada a fer cap pas de reconciliació.En motiu els nois.cadascuna està centrada amb la seva història o no història amorosa que totes ja han oblidat la promesa de posar l'amistat davant de tot.I potser no hi ha soluciò.A les nenes les agafen per fer una campanya publicitària de roba juvenil buscaven noies normals i molt unides.I quan el rodatge ès apunt de començar tot està molt lluny de la relitat....

El club de les vambes vermelles 2(Amigues forever!)

El club de les vambes vermelles 2 Amigues forever!
Resum:La Frida anuncia una mala notícia terrible a la Laia, tot i haver-ho previst l'Eva i la Marta no podran anar al campament d'estiu.De totes maneres les nenes faran qualsevol cosa per estar juntes els quinze dies d'agost.El club de les vambes vermelles no es rendeix fàcilment!.

L'escriu:Anna Punset.
Resultat d'imatges de el club de les vambes vermelles 2

miércoles, 10 de agosto de 2016

Elmer

Jo l'Elmer m'el vaig llegir quan tenia 4,5 anys em va agradar molt la veritat.
Resum:L'Elmer és un elefant diferent als altres tots són de color gris menys ell que és de molts colors.
És el més divertit i fa riure a tothom però l'Elmer ja n'està cansat, i un bon dia es pinta de gris i aconsegueix superar el seu prooblema gràcies al seu sentit de l'humor i l'accaptació dels seus companys.
L'escriu: David Mckee


L'erugueta goluda

L'erugueta goluda m'el vaig llegir de molt petita.Jo el recomano als primers lectors.
L'escriu:Eric Carle
Resum:D'un ou un dia en surt una erugueta molt petita.Menja tot el que troba i li agafa mal de panxa.
Un dia descobreix que les fulles li senten bè i en menja moltes,creix molt i es fa molt gordeta,desprès l'eruga es fa una casa per ella sola i allà si està dues setmanes fins que es converteix en una papallona.

Mentida

Mentida me'l he llegit a principis d'aquest estiu m'ha agradat molt.
El recomano a nens i nenes de 11,12,13 anys.
L'escriu:Care Santos.
resum:La Xènia és una jove estudiant de Batxillerat i se sent controlada pels pares.És una bona estudiant però un dia no va seguir les normes d'internet de casa seva i coneix un noi a través de la lectura del llibre:El VIGILANT EN EL CAMP DE SÈGOL.La Xènia s'enamora però no sap amb qui esta parlant i canvia totalment la seva actitud a la seva vida i vol conèixer el Marcel.Deixa els estudis i comença a dir mentides a casa.
A llegir!!!




Resultat d'imatges de mentida llibre resum

Vols ser el novio de la meva germana

Amb deu anys em vaig llegir:  Vols ser el nòvio de la meva germana.El recomano a nens i a nenes de 10,11 anys.
Ara hos fare una mica de resum: L'Alícia descriu la vida de la seva germana al voltant de la seva germana gran la Sònia amb plena adolescènscia.
A disfrutar de la lectura!!!
L'escriu: Maite Carranza.


Un bon embolic a Nova york

Un bon embolic a Nova York el vaig llegir quan tenia set anys i em va agradar es un llibre una mica de misteri i el recomano per nens i nenes de 7,8 anys,
Les protagonistes a part de passar-ho bè han de descobrir qui amenaça a les diferents families de la ciutat.Fins aqui.Bona lectura.


L'escriu:Tea Stilton

Wonder



Wonder me`l vaig llegir quan feia 5è de primaria i per això el recomano mès per nens i nenes de 10,11,12 anys.
L'ha escrit: R.J PALACIO.
Va d'un nen que té una malaltia i té la cara deformada. Al primer capítol es descriu fisicament i també descriu una mica el seu entorn. I fins aquí a disfrutar del llibre.


martes, 9 de agosto de 2016

el fantasme de casa els avis

El fantasma de casa els avis m'el vaig llegir quan tenia 3,4 anys em va agradar molt.El llibre va de que una nena va a casa els avis a la nit sent soroll i es pensa que es un fantasma i en realitat es el seu avi.